Strona: Regulamin / Konferencja naukowa: Kierunki rozwoju współczesnego zarządzania w nauce i biznesie

Regulamin

Regulamin Konferencji
„Kierunki rozwoju współczesnego zarządzania w nauce i biznesie”
Zasady rejestracji, anulowania, zmiany rejestracji oraz uczestnictwa w konferencji
Konferencja odbędzie się w dniach 20-21.09.2023 w Rzeszowie

 

§ 1 Organizator Konferencji

  1. Organizatorem Konferencji (zwanej dalej „Konferencją”) jest Wydział Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza.
  2. Główny Organizator zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby Konferencja odbyła się zgodnie z jej opisem.

§ 2 Zasady uczestnictwa

  1. Udział w Konferencji dla Uczestników i Autorów jest odpłatny. Szczegółowe warunki i wysokości opłat za udział w Konferencji dostępne są na stronie internetowej: https://konferencja30latwz.prz.edu.pl/ w zakładce Opłaty i ważne terminy. Opłata konferencyjna dotyczy każdego uczestnika konferencji indywidualnie i każdego artykułu indywidualnie. Autor może zgłosić maksymalnie 2 rozdziały do monografii. Opłata pobierana jest za każdy rozdział oddzielnie. Opłata obejmuje udział w konferencji i uroczystej kolacji, materiały konferencyjne, publikację w monografii, wyżywienie. Rejestracja na Konferencję odbywa się poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego. Podczas rejestracji należy obowiązkowo podać wszystkie dane wymagane w formularzu rejestracyjnym. Rejestracja będzie prowadzona do dnia podanego na stronie internetowej konferencji w zakładce Opłaty i ważne terminy. Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu rejestracji.
  2. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie rejestracji, o której mowa w §2 ust. 5, oraz dokonanie wpłaty w wymaganym terminie. Uczestnikiem Konferencji może być pracownik naukowy, doktorant, praktyk, a także każdy inny uczestnik działający na rzecz transferu wiedzy w ramach współpracy nauki i biznesu.
  3. Wypełnienie Formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

§ 3 Rezygnacja z udziału w Konferencji

  1. Uczestnik Konferencji, który dokonał rejestracji, ma prawo do całkowitej rezygnacji z udziału w Konferencji bez podania przyczyny, przy czym jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Organizatora Konferencji z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym, nie później niż 42 dni (6 tygodni) przed rozpoczęciem Konferencji. Informację taką należy przesłać na adres email: krwz@prz.edu.pl
  2. W przypadku odwołania udziału w terminie późniejszym, Organizator nie dokonuje zwrotu kosztów poniesionych przez Uczestnika.
  3. Opłata konferencyjna za artykuły, które przeszły proces recenzji, nie podlega zwrotowi w przypadku wycofania swojego zgłoszenia przez Autora/ów. 

§ 4 Odwołanie Konferencji

  1. Organizator Konferencji w wyjątkowych przypadkach zastrzega sobie prawo do zmiany programu, terminu, organizacji Konferencji bądź jej odwołania z przyczyn całkowicie niezależnych od Organizatora. W każdym z w/w przypadków Organizator poinformuje o tym fakcie Uczestników na wskazane przez nich w zgłoszeniu adresy poczty elektronicznej.
  2. W najszerszym zakresie dopuszczalnym przez polskie prawo, Organizator wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu szkód poniesionych przez Uczestników w związku z organizacją, przebiegiem, odwołaniem lub przesunięciem terminu Konferencji. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody oraz korzyści utracone przez Uczestników z tego tytułu.

§ 5 Świadczenia

  1. Organizator Konferencji jest zobowiązany do zapewnienia Świadczeń na rzecz Uczestników ujętych w §2 w tym publikacji w postaci drukowanej i/lub elektronicznej.
  2. Organizator zobowiązuje się do wystawienia Certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.
  3. Rezultatem Konferencji będzie opracowanie i wydanie monografii (zwanych dalej „Publikacjami”) zawierającej teksty zgłoszone przez Uczestników.

§ 6 Wizerunek

  1. Wizerunek uczestników może być rozpowszechniany w związku z transmitowaniem Konferencji na żywo, a także może być utrwalany w postaci zdjęć, filmów i nagrań oraz rozpowszechniany w związku z Konferencją poprzez publikowanie materiałów w mediach (telewizja lokalna, prasa lokalna, gazeta uczelniana, Internet) na stronie internetowej konferencji, Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza, oraz na profilach Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza w portalach społecznościowych tj. LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube.
  2. Organizator oświadcza, że rozpowszechnianie wizerunku będzie odbywało się wyłącznie w związku z udziałem i organizacją Konferencji, nie jest ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie i obejmuje wszelkie formy publikacji, w szczególności na portalach internetowych Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza a także portalach społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube oraz materiałach promocyjnych i informacyjnych Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza.

§ 7 Postanowienia końcowe

  1. Informacje o tym jak przetwarzane są dane osobowe można znaleźć na stronie internetowej Konferencji w zakładce Polityka prywatności.
  2. Uczestnik zobowiązuje się zastosować do wymagań niniejszego Regulaminu, jak również stosowania się podczas Konferencji do zasad bezpieczeństwa oraz instrukcji i poleceń organizacyjno-technicznych przedstawiciela Organizatora. Organizator nie ubezpiecza Uczestników Konferencji i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania warunków uczestnictwa.
  3. Organizator ma prawo wykluczyć uczestnika z Konferencji bez podania przyczyny w przypadku, gdy działania uczestnika negatywnie wpływają na dobre imię lub w inny sposób wyrządzają lub mogą wyrządzić szkodę Organizatorowi, Współorganizatorom, Partnerom i Uczestnikom Konferencji.
  4. Zarejestrowanie się w charakterze Uczestnika Konferencji jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzeganiem przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem Konferencji.
  5. Interpretacja Regulaminu i rozstrzyganie spraw spornych oraz problemów nieujętych w niniejszym Regulaminie przysługuje wyłącznie Organizatorowi.
  6. Wszelkie zapytania należy kierować drogą elektroniczną na adres mailowy: krwz@prz.edu.pl

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję