prof. dr hab. Witold OrłowskiProfesor, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska. W przeszłości pełnił między innymi funkcje szefa zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członka Rady Gospodarczej Rządu, członka Narodowej Rady Rozwoju Prezydenta RP, Specjalnego Doradcy Komisji Europejskiej. W działalności naukowej zajmuje się głównie makroekonomią, teorią wzrostu oraz integracją europejską. |
prof. dr hab. Andrzej RychardProfesor, socjolog, członek korespondent Polskiej Akademii Nauk, dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, Przewodniczący Rady Fundacji im. Stefana Batorego, członek Interdyscyplinarnego Zespołu ds. COVID-19 przy Prezesie PAN (2020-2022). Członek Komitetu Socjologii PAN, wykładowca i profesor wizytujący na wielu uniwersytetach zagranicznych. Komentator w mediach polskich i zagranicznych. Autor wielu publikacji polskich i zagranicznych. Zajmuje się socjologią instytucji, socjologią polityki, gospodarki oraz socjologią postkomunistycznej transformacji. |
dr Leszek MellibrudaPsycholog społeczny i biznesu, mentor, coach i trener umiejętności managerskich i biznesowych, wykładowca akademicki. Aktualnie profesor Akademii Handlowej Nauk Społecznych w Radomiu oraz wykładowca Politechniki Warszawskiej (visiting profesor Center of Advance Science Warsaw University of Technology). Ekspert Klubu Integracji Europejskiej przy Europejskim Forum Przedsiębiorczości. Współpracownik Polsat News, TVN24. Właściciel firmy szkoleniowo - konsultingowej współpracującej z managerami i ludźmi z biznesu i administracji. |
dr hab. inż. Dariusz Siemieniako, prof. PB, prof. ALKProfesor uczelni w Politechnice Białostockiej i w Akademii Leona Koźmińskiego. Jego badania naukowe koncentrują się na następujących zagadnieniach: siła w relacjach biznesowych, relacje międzyorganizacyjne a zrównoważony rozwój, dynamiczne zdolności organizacyjne, współpraca w rozwoju innowacji. Pełni funkcje współpracującego edytora lub członka rad w wielu polskich i międzynarodowych czasopismach. Posiada wieloletnie doświadczenie w praktyce biznesu, obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym. |
prof. Krzysztof KubackiProfesor marketingu i prodziekan ds. współpracy międzynarodowej na Uniwersytecie w Plymouth w Anglii. Wcześniej pracował na uczelniach w Wielkiej Brytanii, Australii i Nowej Zelandii. Pełni funkcje współpracującego edytora lub członka rad między innymi w Journal of Marketing Management, Journal of Social Marketing i Social Marketing Quarterly. Obszar jego zainteresowań naukowych koncentruje się na zagadnieniach związanych z identyfikacją, rozwojem i oceną kampanii z obszaru marketingu społecznego zmierzających do zmiany zachowań i postaw społecznych. |