Strona: Keynote speakerzy / Konferencja naukowa: Kierunki rozwoju współczesnego zarządzania w nauce i biznesie

Keynote speakerzy

Witold Orłowski

prof. dr hab. Witold Orłowski

Profesor, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska. W przeszłości pełnił między innymi funkcje szefa zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członka Rady Gospodarczej Rządu, członka Narodowej Rady Rozwoju Prezydenta RP,  Specjalnego Doradcy Komisji Europejskiej. W działalności naukowej zajmuje się głównie makroekonomią, teorią wzrostu oraz integracją europejską.


Andrzej Rychard

prof. dr hab. Andrzej Rychard

Profesor, socjolog, członek korespondent Polskiej Akademii Nauk, dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, Przewodniczący Rady Fundacji im. Stefana Batorego, członek Interdyscyplinarnego Zespołu ds. COVID-19 przy Prezesie PAN (2020-2022). Członek Komitetu Socjologii PAN, wykładowca i profesor wizytujący na wielu uniwersytetach zagranicznych. Komentator w mediach polskich i zagranicznych. Autor wielu publikacji polskich i zagranicznych. Zajmuje się socjologią instytucji, socjologią polityki, gospodarki oraz socjologią postkomunistycznej transformacji.


Leszek Mellibruda

dr Leszek Mellibruda

Psycholog społeczny i biznesu, mentor, coach i trener umiejętności managerskich i biznesowych, wykładowca akademicki. Aktualnie profesor Akademii Handlowej Nauk Społecznych w Radomiu oraz wykładowca Politechniki Warszawskiej (visiting profesor Center of Advance Science Warsaw University of Technology). Ekspert Klubu Integracji Europejskiej przy Europejskim Forum Przedsiębiorczości. Współpracownik Polsat News, TVN24. Właściciel firmy szkoleniowo - konsultingowej współpracującej z managerami i ludźmi z biznesu i administracji.


Dariusz Siemieniako

dr hab. inż. Dariusz Siemieniako, prof. PB, prof. ALK

Profesor uczelni w Politechnice Białostockiej i w Akademii Leona Koźmińskiego. Jego badania naukowe koncentrują się na następujących zagadnieniach: siła w relacjach biznesowych, relacje międzyorganizacyjne a zrównoważony rozwój, dynamiczne zdolności organizacyjne, współpraca w rozwoju innowacji. Pełni funkcje współpracującego edytora lub członka rad w wielu polskich i międzynarodowych czasopismach. Posiada wieloletnie doświadczenie w praktyce biznesu, obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym.


Krzysztof Kubacki

prof. Krzysztof Kubacki

Profesor marketingu  i prodziekan ds. współpracy międzynarodowej na Uniwersytecie w Plymouth w Anglii. Wcześniej pracował na uczelniach w Wielkiej Brytanii, Australii i Nowej Zelandii. Pełni funkcje współpracującego edytora lub członka rad między innymi w Journal of Marketing Management, Journal of Social Marketing i Social Marketing Quarterly. Obszar jego zainteresowań naukowych koncentruje się na zagadnieniach związanych z identyfikacją, rozwojem i oceną kampanii z obszaru marketingu społecznego zmierzających do zmiany zachowań i postaw społecznych.  

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję