Głównym celem konferencji będą wielowątkowe dyskusje, w ramach których poruszane zostaną zróżnicowane aspekty zarządcze i ekonomiczne, szczególnie zyskujące na znaczeniu w obliczu obecnych zmian. Zamierzeniem konferencji będzie integracja środowiska naukowego oraz praktyków biznesu (przedstawicieli otoczenia biznesowego uczelni), zainteresowanych współczesnymi wyzwaniami dla zarządzania i ekonomii, a także stworzenie klimatu do wielowymiarowej i interdyscyplinarnej dyskusji naukowej oraz wymiany dobrych praktyk.
Problematyka konferencji:
- Współczesne koncepcje zarządzania
- Strategie sukcesu przedsiębiorstw
- Społeczne uwarunkowania rozwoju organizacji
- Przedsiębiorstwo przyszłości
- Rozwój organizacji
- Współdziałanie międzyorganizacyjne
- Zarządzanie sieciami międzyorganizacyjnymi
- Modele biznesowe przedsiębiorstw
- Zrównoważony rozwój w gospodarce
- Zarządzanie zespołami wirtualnymi i rozproszonymi
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Zarządzanie finansami
- Nowe technologie w marketingu
- Marketing społeczny
- Marketing business-to-business
- Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych
- Zarządzanie w sporcie
- Zarządzanie bezpieczeństwem